ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Redo för jul

Kategori: Allmänt, Personligt

Äntligen soffläge och Netflix! Har ägnat förmiddagen åt att storstäda lägenheten och fixa det sista inför julen (jobbar måndag och tisdag och pallar inte städa allt efter jobbet). Känns skönt att ha gjort det lite mysigt och fräscht då vi kommer spendera mycket tid hemma under julledigheten.
 
Underbart att ha en lite längre ledighet att se fram emot, det känns verkligen extra välbehövligt just nu. Hoppas att ni också får vara lediga i jul!
 
 

KOMMENTARER:

  • Liselotte säger:
    2014-12-21 | 16:39:07
    Bloggadress: http://liselotte.livskick.nu

    Avis! På att du fått städningen gjort alltså - ser också fram emot att landa i ett - i alla fall marginellt - renare och mysigare hem. Är dock strategisk och väljer att utföra själva jobbet EFTER att man och barn åkt mot släkten imorgon (jag jobbar kvar hemma mån-tis) :-) Sen ska vi också mest vara hemma och då vill jag återhämta mig i nystädade rum.

    Svar: Jag återhämtar mig definitivt bäst i en nystädad lägenhet :-D! Nöjd med att ha det gjort ^^ sen får vi se hur länge känslan av ordning och fräschör håller i sig hehe. Skulle nog ha gjort som du om jag hade barn, blir nog effektivare städning på det sättet ;-)
    Johanna

Kommentera inlägget här: