ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Bildspam från återhämtningsresan :-)

Kategori: Allmänt, Personligt, Ätbart, Återhämtning

Fortfarande trött efter det konstiga dygnet med lång väntan och sedan sen/tidig flygresa. Sov ju mycket igår, mest hela dagen, och sov bra inatt också. Ändå har jag känt mig dåsig och lite tung i skallen idag. Tur att man har semester och kan ta dagen som den kommer.
 
Skönt att vara hemma, även om resan var fantastisk på alla sätt och vis. Vi har haft det så bra. Det blev verkligen den där återhämtningsresan som jag hade tänkt mig: sol och bad, god mat och vin samt mys och skratt med min älskade...helt perfekt.
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Lorena säger:
    2014-07-12 | 20:39:22

    Allt ser så gott ut!

    Sen är det ändå alltid skönast att landa hemma hur bra det än var "borta"

    Stadsministerprylen, any day now. Hur svårt kan det va'? :p

    Svar: Det var det ^^! Mm, borta bra men hemma bäst, min egen säng är sååååå skön :-)
    Kör hårt, jag röstar på dig ;-)
    Johanna

Kommentera inlägget här: