ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Första arbetsdagen efter semestern

Kategori: Allmänt

Och jag känner känner mig precis som Kalle just nu: varför ska man bli vuxen och behöva tjäna pengar typ? Nä då, det har faktiskt gått jättebra idag. Jag gillar verkligen mitt jobb och det märks för jag hade faktiskt ingen ångest alls över att komma tillbaka efter semestern. Har ju haft underbara fyra veckor och det är jag väldigt glad för. Idag var det jättekul att träffa mina härliga kollegor igen och höra vad de har gjort under sina ledigheter. Såklart även roligt att träffa ett gäng nya patienter! 
 
Det här vädret känns dock inte optimalt att jobba i, pust! Och lite längtar jag till fredag måste jag erkänna. I helgen tänker jag leka att jag fortfarande har semester ;-). Nu är jag TRÖTT och ska krypa upp i soffan och bara slappa fram till läggdags.
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: