ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Filmtajm

Kategori: Allmänt, Personligt, TV, film och musik

 
Ja, vi är lite sena jag vet, men nu ska vi iallafall se Maleficent. Lillebror har gett den idel lovord så nu är det upp till bevis 😉! Är inte Angelina Jolies största fan vanligtvis, men brukar gilla sådana här sagofilmer. Så det kanske blir bra.
 
Har ni sett den? Vad tyckte ni?
 
Edit: 👍👍👍👍 /👍👍👍👍👍 (4/5)
= Bra betyg för Maleficent. Mycket snyggt gjord och garanterat bästa rollen jag sett Angelina Jolie göra, rollkaraktären var ju verkligen som klippt och skuren för henne. Filmen kan beskrivas som en cool, alternativ version av den klassiska sagan Törnrosa. Måste faktiskt säga att jag helt klart föredrar denna framför originalet, much more girl power i Maleficent 😉! Tycker dock att Disney kunde ha skippat prins Philip helt och hållet, men det var väl alltför djärvt 😝!

KOMMENTARER:

  • Liselotte säger:
    2014-10-18 | 14:46:10
    Bloggadress: http://liselotte.livskick.nu

    Jag gick med 10-åringen, helt beredd att vara högst måttligt road. Men efter bion + en titt hemma med även 5-åringen närvarande skriver vi alla tre under på ditt betyg! :-)

    (Och de känns alltid som de bästa filmerna: de där som lyckas överträffa ens förväntningar)

    Svar: Den var verkligen jättebra. Jag höll mig klarvaken och det i sig är ett mycket bra betyg ;-)
    Johanna

Kommentera inlägget här: