ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Toppar och dalar

Kategori: Allmänt, Personligt

sketch-1430025835230 Blä. Skulle aldrig ha sagt att det var bra, suck. Jag vet att det verkligen finns de som har det värre, men just nu så känner jag mig bara så ledsen, bitter och uppgiven över det här med foten. Var ju så glad i mitten av veckan och trodde att det hade vänt då jag nästan inte kändes något alls. Gick sedan en promenad med sambon igår och kunde konstatera att jag fortfarande inte tål mycket belastning alls... Känner av både vänsterfoten och även hälsenan på samma sida idag :-( . Så less på det här. Jag vill ju också kunna gå promenader i vårsolen! :-( Nåja. Allt är inte enbart dåligt såklart. Vi hade egentligen en trevlig dag igår, hittade ett nytt mys-fik, handlade blommor till balkongen och såg sista Bilbo-filmen på kvällen. Ska försöka rycka upp mig lite nu och göra det bästa av den här dagen också. Jag är mer än min fot och får inte låta den sabba för mig! 

KOMMENTARER:

  • Johanna Arogén säger:
    2015-04-27 | 16:04:21

    <3

  • Johanna Ahlsten säger:
    2015-04-27 | 17:50:21

    Tack <3

  • Liselotte säger:
    2015-04-27 | 21:22:27

    Det där med "funktionen" ja... :-( Men du är mer än den också, så klart! (även om det är okej att inte alltid "rycka upp sig"!) Kramar

  • Johanna Ahlsten säger:
    2015-04-28 | 19:38:23

    Tack Liselotte, kram

Kommentera inlägget här: