ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Motståndsrörelsen

Kategori: Allmänt, Personligt

Jag definierar mig från och med nu som militant anti-hälsohetsare. Mitt valspråk är: "Ner med hälsohetsen - för hälsa på riktigt!" :-P
 
Det är lätt att fokusera på all negativ hälsohets som verkar finnas vart jag än vänder blicken, det gör mig ledsen, bitter och förbannad. MEN jag vill verkligen poängtera hur glad jag blir när jag väl stöter på likasinnade anti-hälsohetsare, när jag ser och hör folk protestera. Såg till exempel det här inlägget av Cissi Wallin nyss, vilket gjorde mig på bra humör.
 
Gå med i motståndsrörelsen du också (det är kul) ;-)!
 
En liten present till alla hälsohetsare. Med kärlek, puss puss <3!
 
(Nej, jag uppmanar inte till att leva på godis. Alla får äta som de vill. I min mathållning förekommer godis och liknande några gånger i veckan. Det mår jag bra av. Kram.)
 
 

KOMMENTARER:

  • Lorena säger:
    2015-01-08 | 21:21:19

    Perfekt godisblandning! Puss!

    Svar: I know!! Puss!
    Johanna

  • Liselotte säger:
    2015-01-08 | 22:48:05
    Bloggadress: http://liselotte.livskick.nu

    Delade hennes FB-status på Instgram (#ingenredovisningsplikt, thank you very much!) och fick mer likes än vanligt. Cissi är grym. Du är grym. Ditt godis är grymt (chokladgrejerna kan du behålla dock, jag tar skumgrejerna och lakritsen ;-) )

    /motståndsrörelse-bundsförvanten

    Svar: Och DU är grym! Jag tar gääärna chokladen :-P
    Johanna

  • Ivar Kreuger säger:
    2015-01-08 | 23:29:38

    Vem har plockat denna perfekta godisblandning? All heder åt hen!

    Svar: Ja du "Ivar" det måste ha varit någon som verkligen gillar godis i alla fall <3!
    Johanna

Kommentera inlägget här: