ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Helg! (blogglista)

Kategori: Allmänt, Livets goda, Personligt, Återhämtning

_20150829_142038 Dags för återhämtning! Dags för helg! Härligt! 😄 Här kommer en liten lista som summerar veckan och blickar framåt mot helgen:
 
Bäst i veckan hittills? Lagom mycket att göra på jobbet och har haft roligt och trevligt tillsammans med både kollegor och patienter hela veckan 😊
 
Sämst i veckan hittills? Att jag och sambon gått om varandra väldigt mycket. Knappt sett röken av honom denna vecka ju! 😔
 
Där har jag ont Mest i min vänstra vad och i vänster fot, men även i mina ben generellt. Det suger verkligen. Jättetrött på att ha ont, men försöker att jobba med acceptans, att inte tänka katastroftankar eller bli rädd för smärtan och så vidare.
 
Det tänker jag mycket på Tänker mycket på framtiden på det privata planet. Mest känns det kul men också lite stressande, vi vill ju gärna köpa större lägenhet så snart det går och bostadsmarknaden i Stockholm är minst sagt tuff... Dags att höja lönen för fysioterapeuterna?! 😝
 
Det klär jag mig i Jobbkläder eller myskläder har det varit under veckan. Under helgen är dock mitt mål att ha klänning/kjol vid åtminstone ett tillfälle 😏
 
Nästa vecka ser jag fram emot En speciell händelse på måndagen ❤
 
Det dricker jag Te, mjölk och vatten har jag druckit under dagen. Och ikväll blir det nog ett glas Fanta till middagen! 😄
 
Idag har jag/skall jag Har jobbat hela dagen och nu ska jag hem och ta emot MatHem-leverans. Sen blir det fredagsmys och återhämtning med min mamma som kommer till Stockholm ikväll.
 
På lördag händer det här Då ska jag hänga med mamma och min sambo, två av mina absoluta favoritmänniskor ❤
 
Söndagen tillbringas så Lillebror fyller år på måndag och detta firar vi med söndagsbrunch på Clarion med mamma, min sambo, min lillebror och hans tjej.
 
Och mest av allt önskar jag detta Som alltid: Att jag och mina älskade får vara friska och lyckliga.
 
Trevlig helg! ❤

KOMMENTARER:

  • 10 om böcker (blogglista) | Liselotte Howard säger:
    2016-05-01 | 17:14:07

    […] aldrig på Johannas senaste lista, så det är hög tid att lista något. Eftersom jag skrev om böcker häromsistens blev det denna […]

Kommentera inlägget här: