ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Åka tåg (återhämtnings-inspiration)

Kategori: Allmänt, Personligt, Återhämtning

Åka tåg är bästa sättet att resa och dessutom utmärkt återhämtning enligt mig, älskar det! Som enkla "återhämtningsaktiviteter" så kan man på tåget till exempel:
  • Lösa korsord
  • Fika
  • Blogga (så bra med wifi ju!)
  • Titta på utsikten
  • Läsa
  • Tänka
  • Lyssna på musik eller en podcast
  •  Småprata med trevligt resesällskap om man råkar ha tillgång till sådant
  • Sova/slumra, man vaggas så lätt till sömns på tåg tycker jag
Bubblare: Knipövningar! Ypperligt tillfälle 😄 Frångår dock kanske återhämtningstemat något 😉 _20160719_194526 Vilket färdmedel föredrar du att resa med och hur föredrar du att sysselsätta dig på resan?

KOMMENTARER:

  • Sofia säger:
    2016-07-22 | 08:27:25

    Åh buss! Med musik! Helst flera timmar. Behöver inte behöva åka någonstans. Ibland sätter jag mig bara på bussen för att <3

  • ISA säger:
    2016-07-22 | 16:58:47

    hahaha småprata är ju det värsta nästan, om man själv vill sitta och blogga/läsa/äta/vadsom och grannen bredvid vill prata om väder och vind! Älskar snabbtågen med eluttag och wi-fi. Är aldrig så produktiv som på tåget :))

  • Johanna Ahlsten säger:
    2016-07-24 | 16:06:20

    Jag satt bredvid min man och han är rätt trevlig 😉 Förstår vad du menar med att småprata med okända dock, det vill verkligen till att man är på samma nivå 😄

  • Johanna Ahlsten säger:
    2016-07-24 | 16:08:21

    Mår tyvärr illa om jag försöker läsa på bussen, men bara sitta och sova eller lyssna på musik går bra! 😄 I sommartider så är buss med AC att föredra, just nu är Stockholmsbussarna för varma!!!

  • Sofia säger:
    2016-07-25 | 11:03:11

    Jo jag mår också illa så fort jag typ kollar mer det minsta, men det är en avkoppling i sig att veta att det enda jag kan göra är att sitta och titta ut och lyssna på musik :)

Kommentera inlägget här: