ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Sommar, sommar, sommar (blogglista)

Kategori: Allmänt, Livets goda, Personligt

Hjälp vad fort den här sommaren går, midsommar redan ju! 😱 Nåväl, här kommer en sommarlista som sammanfattar mina sommartankar och sommarplaner:
Vad ska du göra i sommar?
Umgås med familj och vänner. Mycket festligheter inbokade, allt från 60-årskalas till bröllop - ska bli kul!
Ska du åka någonstans?
Gotland!
Hur länge ska du vara ledig? 
Till och med 4 september (föräldraledig).
Vad vill du verkligen hinna med?
Framför allt umgås med min dotter då jag ju börjar jobba igen i höst och kommer att vara ifrån henne hela dagarna, snyft! 😢
Vem kommer du umgås mest med?
De här två sötnosarna:
Vad kommer du lägga mest pengar på?
Mat. Vi kommer säkerligen att äta ute oftare och det blir ju dyrt.
Vad kommer du ha på dig?
Ska försöka ha klänning lite oftare! Det är fint och faktiskt väldigt bekvämt 👍
Kommer du bli brun?
Förmodligen inte haha. Brukar få lite färg i ansiktet och på armarna typ, men mina ben verkar sakna pigment 😏
Vad kommer du äta?
Grillat. Sushi. Rabarberpaj. Jordgubbar. Grekisk sallad. Hamburgare. Glass. Med mera! Älskar sommarmaten!
Vad kommer du dricka?
Vatten! Vet med mig att jag dricker för lite vatten ibland, så ska försöka bli bättre på det. Sen har jag upptäckt att jag gillar prosecco (jag som annars är en inbiten rödvinsdrickare) så det blir nog något glas av det också vid lite festligare tillfällen 😊👌🥂
Vad ser du mest fram emot med sommaren 2017?
Att vi kommer vara två föräldrar hemma större delarna av sommaren. Det innebär både mer återhämtning och mer kvalitetstid tillsammans ❤️
Glad Midsommar önskar Återhämtningsbloggen!
     

KOMMENTARER:

  • Mia (bakingbabies.se) säger:
    2017-06-21 | 13:20:56

    Glad midsommar! 💕 Förstår att du längtar till Gotland! Det gör jag med även om vi bara brukar vara där en vecka åt gången. Ska bli såååå skönt med semester!

  • Johanna Ahlsten säger:
    2017-06-22 | 12:46:33

    Sommartid är det verkligen ett litet paradis 😊 Glad midsommar och ta hand om er ❤️

  • Sommarlista – Åsa Jansdotter säger:
    2017-06-23 | 07:37:32

    […] 🙂 och en del nyinköp till hemmet och sonen. Sen får jag nog säga som Johanna – mat. Mat är generellt det jag lägger mest pengar på oavsett om det är sommar, höst, […]

  • Sommar-blogglista! – Jenny Larsson säger:
    2017-07-14 | 18:36:35

    […] kan du läsa mina bloggkollegors sommarlistor, Johannas och […]

Kommentera inlägget här: