ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Återhämtningsbloggens julkalender 2018, tema: Matglädje! Lucka #21

Kategori: Allmänt, Livets goda, Ätbart

 
Tre dagar kvar till julafton och idag tipsar jag om tre Instagramkonton som inspirerar mig och tilltalar min matglädje:

@sigridbarany 

Sigrid är en opretentiös och spännande ”foodie” och (mycket värdig!) vinnare av Sveriges Mästerkock 2012 (bästa säsongen!). Hon förmedlar stark matglädje såväl på sin Insta som i sina böcker och i podden Matsamtalet

 

Hos My finns mat- och livsglädje på ett naturnära och sympatiskt vis. Och åh vilket ögongodis hos @myfeldt @feldtsbk och @feldtssockerochcykel! Hade det inte varit så långt till Halmstad så hade jag provat allt i bageriena vid det här laget! 

 

Man måste bara älska Zeina! Allt hon gör ser så förbaskat gott ut och på sin Instagram visar hon mycket av det som jag förknippar närmast med matglädje. Kärlek!

 
Vilka är dina matglädjefavoriter Instagram?
 
Bilder: 1. Pixabay.com 2. 3. 4. Från respektive persons Instagram  
Kommentera inlägget här: