ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Personlig återhämtnings-inspo

Kategori: Allmänt, Personligt, Återhämtning

Har fått en helt klockren present från Maria (en Instagram-kompis, som nästan känns som en ”vanlig vän” om ni fattar 😄 det är ju så roligt att en kan träffa bra människor via Insta!) Maria är en hejare på att sy och greja och uppenbarligen även på korsstygn, kolla!
 
 
Maria tyckte att jag skulle ha den på dörren till kontoret på jobbet (typ när en behöver vara ifred en stund) och det är en suverän idé. Ska ta med den när jag boar in mig efter föräldraledigheten. Tills dess får den hänga/stå här hemma och här kan den nog också behövas då och då minsann 😏 Alltså, titta på den, så personligt anpassad för mig, kan inte bli mer jag haha! Kaffekoppen som pricken över i:et! ☺️☕️❤️ 
 
Fick välja symbol själv och drog till med en kaffekopp för 1. Vad kan vara mer jag som sagt? 😬 
och
2. Fikapausen är väl den vanligaste formen av vardagsåterhämtning som vi har i det här landet och den vill jag såklart värna om #merfikaåtfolket 😉☕️
 
Återhämtnings-inspo från Maria alltså, stort tack vännen!
 
❤️❤️❤️

KOMMENTARER:

  • Maria Lekare säger:
    2018-06-21 | 19:41:56
    Bloggadress: http://klingande.blogg.se/

    Varsågod, fina du 💖

    Svar: Blev så glad för paketet må du tro! ❤️💐
    Johanna Ahlsten

Kommentera inlägget här: