ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Dagens (blogglista)

Kategori: Allmänt, Mammalivet, Personligt

När vaknade du i morse? 

05.00 😐

Vad var det första du tänkte på när du vaknade?

Att jag hoppades att min dotter skulle sova vidare då hon sovit så dåligt under natten.

Har du ringt någon idag? I så fall, vem?

Nix, inte ringt någon. Däremot smsat med maken.

Vilket humör är du på just nu?

Trött, spänd och nervös men ändå ganska glad ❤️

Vad har du på dig för tillfället?

Somrig gravidklänning och vita tights. Röda sneakers och jeansjacka. Sommar! 

 Har du ont någonstans?

Jaaaaaa! Äckliga foglossning! Är så trött på skiten! 👎

Något du är sugen på att äta just nu?

En stor härlig macka med en stor härlig kaffe 👍☕️🥪

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Bananer och två Marabou mjölkchoklad-glassar.

Vilken var den första hemsidan du gick in på internet idag?

Hm, förmodligen Facebook 🧐

Vad ska du göra idag och ikväll?

Idag är jag på inskrivningsbesök på sjukhuset. Tur att jag har G O T T om tid för jag rör mig i snigelfart... 🐌

Ikväll ska jag mysa med barnet och maken och sent ikväll kommer min mamma som ska bo hos oss ett par nätter och vara lite barnvakt och avlasta och så.

Vilken är den första låten du sätter på idag? 

Hehe. ”Don’t stop me now” med Queen kanske, behöver lite pepp 😄 Ska köra igång den nu haha! 

Foglossning från h-vetet, men ändå rätt glad idag 

 

Kommentera inlägget här: