ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

”Kroppen är fantastisk och din är inget undantag”

Kategori: Allmänt, Hälsa och ohälsa, Personligt

Efter förra inlägget där jag bad om pepp blev jag helt överöst med klokheter och snällheter. Alltså ni är bara bäst och jag lovar att jag på allvar kommer gå tillbaka till era kommentarer när det känns extra jobbigt:

”Kroppen blir bra igen, det är helt säkert ❤️ Förstår att du önskar att det blev bra fort, helst igår ❤️”

”Fjärde trimestern omfattar även återhämtning. Förlåt kroppen för vad som helst under tre månader efter graviditet, det är mitt bästa tips!”

”Kroppen är fantastisk och din är inget undantag. Den behöver bara lite tid på sig att återhämta sig. Rätt vad det är kommer du komma på dig själv med att inte ha haft ont på ett tag, förhoppningsvis relativt snart ❤️”

”Heja dig! ❤️ Andas, det kommer bli bättre!”

”Som alltid vad gäller kroppen (och föräldraskap): Allt har sin tid”

”Var åtminstone inte hård mot dig själv för att du är hård mot dig själv ❤️ Och sen måste du enbart acceptera (eller nä: stå ut med), att det är så här JUST NU. För du kommer bli bra. Det kommer bli bra *så peppigt tonfall jag bara kan uppbåda* ❤️Kram”

Från hjärtat: Tack!  
Kommentera inlägget här: