ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Mors dag (blogglista)

Kategori: Allmänt, Mammalivet, Personligt

Grattis till alla mammor idag! Och grattis till mig också för numer är ju även jag mamma - ja, tvåbarnsmamma till och med! Det är märkligt, trots att min äldsta är inne på sitt andra levnadsår så känns det fortfarande lite ovant och pirrigt att säga att jag är någons mamma. Men fint såklart ❤️
 
Numera tvåbarnsmamma ❤️
 
Dagen till ära så kommer här en liten blogglista tillägnad just mammor:
 
Mammor är:
De mammor jag känner som har barn i mina barns ålder är alla helt fantastiska. Så många fina och beundransvärda mödrar med moderna värderingar och schyssta ideal. Ni är så bra! ❤️
 
En mamma jag ser upp till:
Min egen såklart, men även min svärmor som gjort hela jobbet själv som ensamstående mamma åt min make när han växte upp. 
 
Våra mammor och våra barn ❤️ 
 
Jag som mamma är:
En nojig bullmamma med dåligt tålamod, men oändligt med kärlek. Och om någon skulle göra mina barn något ont så skulle jag bli tämligen livsfarlig...
 
Det bästa med min mamma:
Finns ingen som är så snäll och bryr sig så mycket som hon ❤️
 
När vi kom hem från BB med Ture så möttes vi av dukat bord och denna lapp ❤️
 
En sak min mamma lärt mig:
Hur man städar ett badrum enligt perfektion 😆 
 
På så sätt liknar jag min mamma:
Rösten, att vi oroar oss för typ allt och att vi båda har ett ganska hett temperament. 
 
Det här borde alla mammor ha rätt till: Kaffe på regelbundna tider 🤪☕️
 
Rekommenderar varmt eminenta kontot @mammasanningar på Instagram 😂 
 
Så firar jag morsdag:
Med tårtkalas hemma hos svärmor!
 
En hälsning till en speciell mamma:
Hälsar till min egen mamma att hon måste bli bättre på att ta emot 😊 Hon gör så mycket för alla andra hela tiden ❤️
 
 
 
(Blogglistan lånad från någonstans på internätet, minns tyvärr ej från var någonstans 😬)

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: