ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

I brist på annat... (Blogglista)

Kategori: Allmänt, Personligt

Bjuder på en kort blogglista då jag är för post påsk-trött (borde man inte bli piggare av långhelg??) för att orka skriva något vettigare 😊 Så håll till godo!
 
När vaknade du i morse? 06.15
 
Vad var det första du tänkte på när du vaknade? Att jag ville ligga kvar i sängen och sova minst 9 timmar till! 😭 😉
 
Har du ringt någon idag? I så fall, vem? Richard och mamma
 
Vilket humör är du på just nu? Ganska neutralt humör skulle jag säga. Lite trött, men nöjd med att ha jobbat klart för dagen.
 
Vad har du på dig för tillfället? Svarta mjukisbyxor och en grå sweat shirt från Svea. Myskläder med andra ord 😄
 
Har du ont någonstans? Ja, i höger lår och vänster vad, suck.
 
Något du är sugen på att äta just nu? Hm, avokado, fetaost, apelsin, saltlakrits och mjölkchoklad...?
 
Vad köpte du när du drog ditt kort senast? SL-kort (månadskort till kollektivtrafiken i Stockholm).
 
Vilken var den första hemsidan du gick in på internet idag? DN, har jag för mig.
 
Vad ska du göra ikväll? Ta emot MatHem-leverans, laga och äta middag, slappa en stund framför teven och sedan lägga mig tidigt. Party, party som vanligt, haha! 😄 Kram!
 
_20151002_085335  
Kommentera inlägget här: