ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Frisk och fri semester

Kategori: Allmänt, Hälsa och ohälsa, Kropp, ideal och ätande, Personligt

Det är slående hur stor skillnad det är mellan nu och då. Att bristen på rigida rutiner inte längre skrämmer. Att sol och bad, sovmorgnar, senare kvällar, mer utrymmesmat och att ta dagen som den kommer verkligen bara är härligt nuförtiden.

Jag vill få alla som är drabbade av en ätstörning att förstå hur livskvalitén drastiskt kommer att höjas av att tillfriskna. Allt det som ätstörningen erbjuder är skit i jämförelse med det friska livet. Lita på det. Lita på det! Och se dig själv fira frisk och fri semester i framtiden.

Frisk och fri semester ❤️

KOMMENTARER:

  • proanavsfitspo.blogg.se säger:
    2019-07-26 | 08:55:45
    Bloggadress: http://proanavsfitspo.blogg.se/

    Jag hittade din blogg idag, Har själv en ätstörning som jag vill ta mig ur men inte vågar. Jag undrar, hur länge tog det för dig att bli frisk? Kan man bli 100% frisk?

    Svar: Hej! Ja det går att bli helt frisk! Det tog (för) lång tid för mig men det gick till slut, bästa beslutet i livet att bli frisk på riktigt ❤️
    Johanna Ahlsten

Kommentera inlägget här: