ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Återhämtade? Tallinn baby!

Kategori: Allmänt, Personligt, Ätbart, Återhämtning

Spenderat helgen i Tallinn. Känner oss vansinnigt utvilade...
 
Därför vi däckade totalt i soffan när vi kom hem vid 11 och ligger där än...
 
Hehe.
 
Nej, vi har inte festat. Herregud, nej. Jag klarar inte sådant längre och knappast sambon heller. Nej, vi har ätit, druckit, promenerat, diskuterat, flanerat. Det vi gör bäst med andra ord! Jag älskar att leva pensionärsliv :-)!
 
Tallinn var superfint och hotellet som vi bodde på hade SPAAAAAA! (Hurra!). Vi hann se en massa sevärdheter samtidigt som vi även hann med att ta det lugnt och mysa. Maten var god och vi slapp frysa (soligt väder hela tiden!)
 
Men trött nu alltså. Enormt trött. Jag tror det främst var färjan som tog kål på mig... Borta bra men hemma bäst säger jag bara. Skönt att få återse sin egen soffa, TV och Netflix <3. I detta hem är dessutom fjärrkontrollerna hygieniskt godkända av undertecknad X-D (lite internt)!
 
Här är lite bilder från vår mys-weekend:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: