ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Tid för vila och återhämtning

Kategori: Allmänt, Personligt, Återhämtning

Jag är inte alltid så rolig att ha att göra med till vardags, är känslig för stress och låter det ibland (ofta) gå ut över mina nära och kära. Det senaste halvåret har på många sätt varit rätt tufft (även om det såklart också haft roliga inslag) och jag känner mig lite sliten.
 
Ser verkligen fram emot att få vara ledig ända till 5 januari efter idag. Jag vet ju att jag blir trevligare, lugnare och gladare när jag får en chans att stressa ner. Ska verkligen försöka ta vara på den här ledigheten och återhämtningen.
 
Kramar <3
 
 

KOMMENTARER:

  • Liselotte säger:
    2014-12-24 | 10:46:58
    Bloggadress: http://liselotte.livskick.nu

    Du, de två tomtarna borde alltid vara ett team! <3

    Ta hand om dig Johanna, och riktigt god jul!

  • Liselotte säger:
    2014-12-24 | 10:50:19
    Bloggadress: http://liselotte.livskick.nu

    Du, de två tomtarna borde alltid vara ett team! <3

    Ta hand om dig Johanna, och riktigt god jul!

    Svar: Ett superteam <3 kram!
    Johanna

Kommentera inlägget här: