ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Återhämtningsbloggens julkalender 2018, tema: Matglädje! Lucka #20

Kategori: Allmänt, Mammalivet

 
Lucka 20 tillägnar jag mina barn för all den matglädje (inte att förväxla med matro...som de bidrar med.

Att se mina barn upptäcka världen genom ätandet är roligt och fint och deras oförstörda sätt att se på mat och ätande är onekligen befriande i en annars ganska deprimerande värld. 

Dottern börjar intressera sig allt mer för hur man lagar mat och - framför allt - hur man bakar. Lillebror upptäcker nya smaker varje dag, senast avokado (vilket hans storasyster aldrig gillat - spännande!) Och varje måltid med dem är ett fartfyllt äventyr kan jag lova!

Ja, de ger mig så mycket matglädje de här barnen. Och jag önskar att deras egen matglädje får vara, länge, länge...

❤️❤️

KOMMENTARER:

  • GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen säger:
    2018-12-20 | 17:22:04
    Bloggadress: http://goforfit.se/

    Så härligt! Tänk att man kan lära av barn när det gäller vissa saker :)

    Svar: Verkligen! Lär mig saker av dem hela tiden ❤️❤️
    Johanna Ahlsten

Kommentera inlägget här: