ÅTERHÄMTNINGSBLOGGEN

Nyfiken på en personlig och informativ föreläsning om ätstörningar?

Kategori: Allmänt, Hälsa och ohälsa, Kropp, ideal och ätande, Träning och fysioterapi

I höstas var jag på Kulturama och pratade om ätstörningar med dans- och musikaleleverna (på de eftergymnasiala utbildningarna). Att föreläsa gav mig blodad tand; jag älskar ju att snacka (hehe) och tycker att det är så kul att prata inför folk (även om det såklart är läskigt på samma gång!) om det jag brinner för.

Jag vill bidra till att lyfta ätstörningar och psykisk ohälsa och föreläsningar som komplement till skrivandet känns helt rätt. Den stora fördelen med föreläsandet är ju att den interaktiva delen kan komma på en gång - det blir ett samspel och en spännande dynamik när många tar del av det talade ordet samtidigt.

Med detta sagt: Är du nyfiken på en personlig, men samtidigt mycket informativ föreläsning om ätstörningar? Kontakta mig på:

[email protected]

 
Kommentera inlägget här: